Skocz do zawartości

  • instagram
  • facebook

Zdjęcie

Dzieci w TS4, czyli jak wychować i nie zwariować


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Charionette

Charionette
  • 327 postów
  • Płeć:Kobieta

Napisano 29 wrzesień 2017 - 22:01

Wraz z aktualizacją 1.26.96.1010 do The sims 4 zawitały małe dzieci. Zapewne wielu simowych rodziców z przerażeniem odkryło, że z kołyski nie wyskakuje już dziecko w wieku szkolnym, a małe i nieporadne dzieciątko, które trzeba nauczyć podstawowych czynności. Ale nie martwcie się, ciocia Cherrie nadchodzi z pomocą.

 

Niemowlę

 

Skąd się biorą dzieci to raczej wiadomo, nie ma co tłumaczyć  :D

Kiedy simka odkryje, że jest w ciąży (można zaczekać kilka simowych dni lub zrobić test ciążowy, klikając na toaletę), przez 3 simowe dni jej brzuszek sukcesywnie rośnie.

gallery_5_46_422000.png

Ciąża przebiega raczej spokojnie, od czasu do czasu simka może wymiotować lub odczuwać bóle kręgosłupa.

 

Gdy wyświetli się komunikat o porodzie, simka może urodzić w domu lub pojechać do szpitala.

Po wszystkim w domu pojawia się nowy członek rodziny.

gallery_5_46_5741.png

 

Niemowlę nie jest grywalnym simem. Należy je bacznie obserwować i zaspokajać 4 podstawowe potrzeby: głód (karm butelką lub piersią), higienę (zmień brudną pieluszkę), towarzystwo (wszystkie interakcje typu przytul, gaworz) i sen (niemowlę zasypia w kołysce).  Dziecko nie da sobie zrobić krzywdy i zasygnalizuje płaczem gdy tylko komfort jego życia ulegnie pogorszeniu, nie ma więc potrzeby ciągłego stania nad kołyską.

Niemowlę dorasta po kilku simowych dniach. Ciekawostką jest, że można je postarzyć w dowolnym momencie, wystarczy kliknąć opcję postarz. Wygodne, prawda?  ;)

 

Małe dziecko

I teraz największa niespodzianka: z kołyski wyskakuje małe dziecko.

gallery_5_46_44005.png

Patrzcie, nawet ono jest zaskoczone, że jeszcze nie musi iść do szkoły  :D

 

Wybieramy jedną z cech (która znika na kolejnych etapach życia):

gallery_5_46_120912.png

Przylepa:  Dzieci są nieśmiałe, czują się źle w towarzystwie osób spoza rodziny i nie lubią zostawać same. Szybko się uczą, a jeśli zostaną pocieszone przestaną się smucić.

Ciekawy Świata:  Dzieci są bardzo ciekawskie. Nieco szybciej rozwijają umiejętność myślenia, a największą radość sprawia im nauka, jej brak powoduje smutek.

Rozrabiaka:  Dzieci są bardzo temperamentne. W ciągu kilku minut potrafią zaprezentować cały wachlarz emocji, od śmiechu po płacz. Uwielbiają wpadać w histerię. Największe szczęście daje im bycie w centrum uwagi.

Aniołek: Dzieci zawsze są grzeczne i pogodne. Nigdy nie wpadają w histerię i nie buntują się. Rozmowa z nieznajomymi nie stanowi dla nich żadnego problemu. Są otwarte i komunikatywne.

Żywe srebro: Dzieci to wulkany energii, których nic nie jest w stanie zatrzymać w jednym miejscu na dłużej. Odczuwają smutek jeśli zbyt długo pozostają w zamkniętym pomieszczeniu. Nieco szybciej rozwijają umiejętność chodzenia.

Rezolutny:  Dzieci nie boją się nieznajomych, chętnie dzielą się miłością z innymi simami. Szybciej rozwijają umiejętność komunikacji.

Głuptasek: Dzieci są całkiem zakręcone. Uwielbiają się bawić i opowiadać dowcipy. Nieco szybciej rozwijają umiejętność używania wyobraźni.

Niezależny: Dzieci cenią sobie wolność i nie lubią słuchać poleceń. Często się buntują. Najszybciej uczą się w samotności i wymagają mniej uwagi niż rówieśnicy.

 

Wszystko, czego potrzebujemy dla małego dziecka znajdziemy w sekcji dla małych dzieci w trybie kupowania.  Znajdziemy tam np. specjalne łóżka oraz zabawki dostosowane do wieku.

 

Małe dziecko jest w pełni grywalnym simem. Ma potrzeby niemal identyczne jak dorośli simowie (zamiast potrzeby towarzystwo jest uwaga, ale polega na tym samym - interakcjach z innymi simami). Dziecko może  poprosić o nakarmienie, pomoc przy codziennych czynnościach, samo się bawić, a nawet...rozebrać xD

Mali simowie mają tylko 6 emocji pogodny, szczęśliwy, rozbawiony, pobudzony smutny i rozgniewany.

gallery_5_46_91861.png

gallery_5_46_99927.png

Są odporne na aury emocjonalne. Generalnie dzieci są bardzo kapryśne. Raz ta sama interakcja uczyni ich szczęśliwymi a następnym zasmuci.

Niektóre interakcje pozwalające uzyskać określone emocje:

Pogodny - kiedy nie ma innych nastrójników wpływających na nastrój

Szczęśliwy - zaspokojone potrzeby

Rozbawiony - zabawa zabawkami kreując świat (3 poziom wyobraźni)

Pobudzony - taniec (interakcja tańcz lub poproś o naukę tańca)

Smutny - zbyt dużo nauki lub zabawy, koszmar, sim z cechą rezolutny przez dłuższy czas nie wykonywał interakcji z innymi  

Rozgniewany - niski poziom potrzeb (głodny gniewna, zmęczony), bunt

 

Rodzic poza oczywistymi interakcjami jak nakarm, połóż spać czy przytul może wykonywać kilka unikatowych interakcji, jak np. czytać do snu (wzrasta kreatywność) czy przygotować kąpiel z bąbelkami (rośnie higiena i zabawa). Wszystko czego potrzeba do opieki nad dzieckiem jest w odpowiednio opisanej sekcji:

gallery_5_46_44450.png

 

 

gallery_5_46_217006.png

Mały sim może nauczyć się 5 umiejętności. Może, ale nie musi. Dorosły sim będzie wiedział jak korzystać z toalety nawet jeśli nie opanował sztuki używania nocnika  ;) Jeśli małe dziecko nie nauczy się żadnych umiejętności, jako dziecko w wieku szkolnym nie będzie miało podstawowych umiejętności na poziomie drugim oraz nie zdobędzie cechy - nagrody "zdolne małe dziecko", które pozwala szybciej się uczyć.

W panelu umiejętności można sprawdzić czego i w jakim stopniu nauczyło się nasze dziecko. Umiejętności małych dzieci rozwija się maksymalnie do trzeciego (korzystanie z toalety)i  piątego poziomu.

Komunikacja - umiejętność komunikacji pozwala małym dzieciom wykonywać zaawansowane interakcje. Aby ją rozwijać należy rozmawiać z innymi simami lub przeglądać fiszki (dorosłym simem należy kliknąć na dziecko i wybrać opcję z kategorii przyjazne/fiszki).

gallery_5_46_109454.png

Korzystanie z nocnika - umiejętność ta pozwala małym dzieciom na samodzielne korzystanie z nocnika. Aby ją rozwijać należy sadzać dziecko na nocniku.

gallery_5_46_47023.png

Myślenie - umiejętność myślenia sprawia, że dzieci rzadziej wpadają w histerię. Zmniejsza się również ich buntowniczość i ułatwia zaspokajanie potrzeb. Można ją rozwijać dzięki interakcji co to takiego? lub bawiąc się fiszkami, zabawkami bądź tabletem.

gallery_5_46_43639.png

Poruszanie się - umiejętność poruszania się pozwala dzieciom szybciej i stabilniej chodzić, biegać, wchodzić po schodach oraz tańczyć. Można ją rozwijać spacerując, układając klocki, tańcząc lub siłując się z dorosłymi.

gallery_5_46_1410.png

Wyobraźnia - umiejętność ta pozwala dzieciom czytać i kreować niesamowite historie za pomocą zabawek. Aby ją rozwijać należy bawić się zabawkami, słuchać muzyki lub przeglądać książki dla małych dzieci.

gallery_5_46_39085.png

Dorośli simowie mogą pomóc małym dzieciom nauczyć się reguł rządzących tym światem podstawowych umiejętności: korzystania z nocnika (opcja sadzaj na nocniku), chodzenia (ucz chodzić, ucz tańczyć) i mówienia (ucz mówić, pokazuj fiszki). Dzieci mogą również same się uczyć.

Komunikacja - rozmowy z innymi simami, oglądanie filmów dla dzieci na tablecie

Korzystanie z nocnika - po osiągnięciu drugiego poziomu dzieci mogą same z niego korzystać

Myślenie -badanie kształtów (klocki),  granie w Simowe Kształty na tablecie, literowanie słów (klocki, po osiągnięciu 5 poziomu)

Poruszanie się - taniec (po osiągnięciu 3 poziomu),  budowanie wieży z klocków

Wyobraźnia - Rysuj z lamą na tablecie, zabawa zabawkami, przeglądanie książek, czytanie książek (po osiągnięciu 4 poziomu).

 

Dziecko:

 

Czas leci a dzieci dorastają. Po upływie kilkunastu dni małe dziecko staje się dzieckiem w wieku szkolnym (proces można przyspieszyć poprzez upieczenie ciasta, ustawienie świeczek urodzinowych i zdmuchnięcie ich).

Zaraz po urodzinach wybieramy aspirację oraz nową cechę, która zastępuje tą wybraną na wcześniejszym etapie:

gallery_5_46_1176.png

Aspiracje:

Kreatywność - sim marzy o sukcesie w świecie artystycznym. Bardzo chętnie będzie malowało obrazki przy stole do zabaw oraz będzie bardzo uwrażliwione na muzykę.

Mały Geniusz - sim chce być najbystrzejszym dzieckiem w szkole. Wysokie oceny w szkole będą niezwykle ważne, a rozwijanie umiejętności będzie przyjemnością.

Łobuziak - sim chce być żwawy i zwinny. Nie będzie potrafił usiedzieć dłużej w jednym miejscu, a jego ulubionym zajęciem będzie ćwiczenie dscds

Dusza Towarzystwa - sim chce rozmawiać i zdobywać przyjaciół. Nie bywa nieśmiały i zawsze ma coś do powiedzenia.

Cechy:

Wesoły - simowie są szczęśliwsi niż inni, często otrzymują nastrójnik "odczuwa szczęście".

Ponury - simowie często są smutni, ale są też wtedy najbardziej produktywni. Otrzymują premię do umiejętności kreatywnych i mogą dzielić się z innymi simami melancholijnymi rozmyśleniami.

Głupek - simowie są często rozbawieni, otrzymują nastrójnik "odczuwa rozbawienie"

Geniusz - simowie często są skupieni, mogą dzielić się pomysłami z innymi, czują się spięci gdy przez dłuższy czas nie rozwijali umiejętności.

Aktywny - simowie często są pobudzeni, mogą nakręcać innych i denerwują się gdy przez dłuższy czas nie ćwiczą.

Śmiały - simowie często są pewni siebie i prawie w ogóle nie odczuwają zawstydzenia.

Porywczy - simowie często są rozgniewani, otrzymują nastrójnik "odczuwa gniew", mogą podburzać innych i wpadają w gniew, gdy są celem złośliwości.

Kreatywny - simowie często są zainspirowani, mogą dzielić się pomysłami z innymi i denerwują się jeśli przez dłuższy czas niczego nie stworzą.

Mól książkowy - simowie uzyskują silnie nastrójniki analizując książki. Mogą też rozmawiać z innymi o książkach.

Znawca sztuki - simowie otrzymują silnie nastrójniki oglądając dzieła sztuki. Mogą rozmawiać z innymi o sztuce.

Miłośnik muzyki - simowie uzyskują silnie nastrójniki i zaspokajają potrzebę zabawy słuchając muzyki. Stają się szczęśliwi grając na instrumentach.

Perfekcjonista - simowie dłużej wytwarzają obiekty, ale ich wyroby mają wyższą jakość. Uzyskują silne nastrójniki po wytworzeniu obiektu o wysokiej jakości i negatywne, gdy produkt jest zły.

Zapaleniec - simowie stają się szczęśliwi czytając fantastykę naukową lub grając w gry wideo. Robią się spięci gdy przez dłuższy czas nie grają. Są lepsi w znajdywaniu obiektów kolekcjonerskich.

Żarłok - simowie wykazują silniejszą reakcję na głód, zawsze są głodne i potrafią zjeść wszystko, nawet zepsute jedzenie lub resztki ze śmietnika.

Kleptoman - simowie często "pożyczają" rzeczy od innych i stają się spięci, gdy przez dłuższy czas niczego nie ukradli.

Leniwy - simowie otrzymują silne nastrójniki oglądając telewizję lub drzemiąc. Lubią korzystać z wygodnych mebli, stają się spięci gdy muszą wykonywać obowiązki domowe lub ćwiczyć.

Uwielbia naturę - simowie stają się szczęśliwi przebywając pod gołym niebem. Mogą entuzjazmować się przyrodą z innymi.

Szalony - simowie są nieprzewidywalni. Mogą mówić do siebie, zakładać stroje nieodpowiednie do pory oraz odczuwają skrajne emocje.

Schludny - simowie uwielbiają wykonywać obowiązki domowe, mogą wpadać w szał sprzątania i czują się bardzo nieswojo w brudnym otoczeniu.

Niechlujny - simowie nie przejmują się brudnym otoczeniem, szybciej brudzą sprzęty i nie lubią sprzątać.

Samotnik - simowie stają się szczęśliwi, gdy są sami. Nie otrzymują negatywnych nastrójników przy niskim poziomie zaspokojenia potrzeby towarzystwa. Stają się spięci w otoczeniu nieznajomych i częściej się zawstydzają.

Zły - simowie cieszą się gdy wprawią w zły humor innych. Uwielbiają dokuczać i kłócić się. Wpadają w gniew podczas interakcji z dobrymi simami.

Dobry - simowie stają się szczęśliwi w otoczeniu innych dobrych simów, mogą składać datki na cele dobroczynne. Stają się smutni podczas interakcji ze złymi simami.

Towarzyski - simowie uzyskują silne nastrójniki podczas interakcji towarzyskich. Ich poziom zaspokojenia potrzeby towarzystwa szybciej maleje i stają się bardzo smutni gdy poziom potrzeby jest niski.

Wredny - simowie są szczęśliwi, gdy zachowują się wrednie w stosunku do innych. Nabierają pewności siebie zwyciężając w walce.

 

Dzieci odczuwają takie same emocje jak dorośli. Działają na nie aury emocjonalne.  Jak działają emocje i jak uzyskać określone nastrójniki opisałam tutaj.  

 

gallery_5_46_94375.png

Dzieci  początkowo mogą nauczyć 4 umiejętności, osiągnięcie maksimum odblokowuje możliwość nauki innych umiejętności. Umiejętności można rozwinąć maksymalnie do 10 poziomu.

gallery_5_46_70949.png

 

Umiejętności kreatywne - można rozwijać przy stoliku do zabawy oraz przez zabawę domkiem dla lalek. Rozwijanie tej umiejętności odblokowuje nowe projekty rysunków przy stole, nowe interakcje z domkiem dla lalek oraz z innymi simami. Osiągnięcie maksimum umiejętności odblokowuje możliwość nauki gry na pianinie i na skrzypcach.

Motoryczne - można rozwijać na drabinkach i w domkach do zabaw.  Umożliwia chodzenie, bieganie i skakanie, odblokowuję grę Komandor Klawiatury na komputerze.

Społeczne - można rozwijać korzystając z domku dla lalek, pluszowych zwierzaków oraz ćwicząc przemowy przy lustrze. Rozwijanie tej umiejętności odblokowuje stronę Sim.tv

na komputerze, interakcje z laką oraz z innymi simami. Osiągnięcie maksimum umiejętności odblokowuje możliwość nauki charyzmy oraz złośliwości.

Umysłowe - można rozwijać za pomocą stołu naukowego oraz szachownicy. Rozwijanie tej umiejętności odblokowuje nowe eliksiry, które można przygotować na stole naukowym, interakcje z komputerem oraz z innymi simami. Osiągnięcie maksimum umiejętności odblokowuje możliwość nauki gry w szachy, gry wideo oraz wędkarstwa.

 

 

Podobnie jak wcześniej panel umiejętności da nam odpowiedzi czego i w jakim stopniu uczy się nasze dziecko. Nagrodą za uzyskanie maksymalnych poziomów umiejętności jako małe dziecko będzie drugi poziom każdej podstawowej umiejętności u dziecka w wieku szkolnym.

 

Interakcje dziecka są bardzo zbliżone do interakcji dorosłych. W wielu kwestiach jest samowystarczalne. Nie będzie w stanie przygotować sobie posiłku, a jedynie zjeść coś na szybko, ale poza tym samo się wykąpie, wyśpi w każdym łóżku a nawet posprząta. Nie jest w stanie zająć się młodszym rodzeństwem, ale może wykonywać z nimi przyjacielskie interakcje i podnosić w ten sposób poziom Uwagi.

Czasem zdarza się, że dzieci budzą się przerażone, a pod ich łóżkiem zadomowił się potwór. Gdy dziecku nie uda się dogadać ze stworem przyjdzie do jednego z rodziców z prośbą o opryskanie potwora spod łóżka.

gallery_5_46_274365.png

Aby raz na zawsze zakończyć wizyty potwora należy zakupić światło Obrońca Ulala.

 

Dzieci muszą chodzić do szkoły. Domyślnie rozpoczynają jako czwórkowy uczeń. Aby podwyższyć ocenę muszą codziennie odrabiać pracę domową oraz wykonywać zadania dodatkowe. Pasek oceny wzrasta najszybciej, gdy sim idzie do szkoły w stanie skupienia (który można uzyskać np. za pomocą obrazu z aurą emocjonalną lub grając w szachy).  Aby pogorszyć ocenę należy opuszczać szkołę bez brania wolnego, nie odrabiać lekcji i chodzić do szkoły w nastroju nieswój (niezalecane  :P).

gallery_5_46_101998.png

 

 

Nastolatek:

Jak to mawiał Heraklit "panta rhei", czas również...dziecko staje się nastolatkiem (ponownie można tego dokonać w dowolnym momencie za pomocą tortu i świeczek). Pomyślicie sobie "hoola, nastolatek to nie dziecko". To zależy, dla rodzica zawsze będzie dzieckiem, więc ma prawo być opisanym w tym poradniku  :D

Zaraz po urodzinach ponownie wybieramy aspirację (tym razem zostaje już na dobre, chociaż w każdym momencie można ją zmienić bez utraty postępów) oraz cechę, która dołącza do tej wybranej w wieku szkolnym.

 

gallery_5_46_59059.png

Nastolatek może nauczyć się 19 umiejętności (czyli wszystkich tych, które opanować może dorosły sim).

gallery_5_46_102455.png

Charyzma - można rozwijać ćwicząc przemowy przy lustrze oraz rozmawiając z innymi simami. Rozwijanie tej umiejętności odblokowuje nowe interakcje z simami oraz nowe opcje na komputerze.

Gitara - umiejętność rozwija się grając na gitarze.  Rozwijanie tej umiejętności pozwala odblokowywać nowe utwory oraz interakcje, takie jak pisanie utworów, wykonywanie serenad czy granie dla inspiracji.

Gotowanie - można rozwijać przede wszystkim gotując w kuchni. Simowie mogą także oglądać program kulinarny w TV oraz korzystać z grilla. Rozwijanie tej umiejętności odblokowuje nowe potrawy i pozwala uzyskać silne nastrójniki i wspaniałą jakość jedzenia.

Granie w gry wideo - można rozwijać używając komputera, zestawu do gier z czujnikiem ruchu oraz tabletu. Rozwijanie tej umiejętności odblokowuje nowe interakcje z innymi simami oraz nowe gry (w tym turnieje).

Logika - można rozwijać za pomocą szachownicy, teleskopu i mikroskopu. Rozwijanie tej umiejętności odblokowuje nowe interakcje związane z mikroskopem i obserwatorium, a także nowe okazy kolekcjonerskie.

Majsterkowanie - można rozwijać naprawiając i ulepszając obiekty lub korzystając ze stołu stolarskiego. Rozwijanie tej umiejętności odblokowuje możliwość wyrabiania własnych wyrobów na stole stolarskim, ponadto simowie nabierają wprawy w naprawach i zmniejsza się ryzyko porażenia prądem.

Malowanie - można rozwijać używając sztalugi. Rozwijanie tej umiejętności odblokowuje nowe gatunki malarskie i rozmiary obrazów.

Miksologia - można rozwijać używając baru. Rozwijanie tej umiejętności odblokowuje nowe drinki, sztuczki barowe oraz interakcje z barem.

Nauki kosmiczne - można rozwijać używając rakiety kosmicznej. Rozwijanie tej umiejętności zwiększa tempo budowy rakiety, odblokowuje nowe opcje ulepszeń oraz zmiejsza ryzyko śmierci w przestworzach.

Ogrodnictwo - można rozwijać uprawiając rośliny w ogrodzie (należy kupić nasiona np. klikając na komputerze opcję zamów/kup nasiona. Zakupione nasiona trafiają do ekwipunku, gdzie należy je rozpakować i kliknąć zasiej). Rozwijanie tej umiejętności pozwala na efektywniejszą pracę z roślinami i lepszy plon.

Pianino - można rozwijać grając na pianinie. Rozwijanie tej umiejętności odblokowuje nowe style muzyczne oraz możliwość pisania utworów.

Programowanie - można rozwijać używając komputera (opcja ćwicz programowanie, na wyższych etapach Programuj). Rozwijanie tej umiejętności umożliwia tworzenie wtyczek, modyfikacji, gier i aplikacji mobilnych. Pozwala także hakować ocenę pracy lub oceny w szkole.

Skrzypce - można rozwijać grając na skrzypcach. Rozwijanie tej umiejętności odblokowuje nowe style muzyczne, możliwość pisania utworów oraz wykonania serenad.

Sprawność fizyczna -  można rozwijać ćwicząc na bieżni, podnosząc ciężary lub używając worka treningowego.  Rozwijanie tej umiejętności odblokowuje nowe interakcje (np. bieg bez potu), możliwość trenowania innych oraz nowe interakcje.

Umiejętności komediowe - można rozwijać podczas rozmów z simami lub używając mikrofonu. Rozwijanie tej umiejętności odblokowuje nowe dowcipy, skecze oraz możliwość pisania skeczy i improwizowania.

Umiejętności literackie - można rozwijać ćwicząc pisanie na komputerze. Rozwijanie tej umiejętności odblokowuje nowe gatunki literackie oraz możliwość publikacji książek.

Wykwintne gotowanie - można rozwijać gotując w kuchni (opcja przyrządź wykwintny posiłek). Możliwość odblokowuje się po osiągnięciu piątego poziomu gotowania. Dzięki rozwijaniu tej umiejętności można przygotować nowe potrawy.

Wędkarstwo - można rozwijać łowiąc ryby. Rozwijanie tej umiejętności odblokowuje możliwość łapania nowych gatunków ryb oraz zwiększa prawdopodobieństwo złapania rzadkich ryb.

Złośliwość - można rozwijać wybierając opcje z kategorii złośliwe. Rozwijanie tej umiejętności odblokowuje nowe interakcje z simami oraz możliwość kupna i używania lalki voodoo. 

 

Umiejętności opanowane jako dziecko pozostają na takim etapie na jakim je zostawiliśmy (umiejętności motoryczne, społeczne, umysłowe i kreatywne znikają).

 

Interakcje nastolatka już niemal w pełni przypominają interakcje dorosłych. Nastoletni sim jest samowystarczalny.  Potrafi zająć się młodszym rodzeństwem oraz wykonać wszystkie czynności w domu.

Jako nastolatek ma kilka dodatkowych interakcji, które ograniczają się jednak do robienia psikusów przez telefon, pytania o bara - bara oraz zakładania profilu w mediach społecznościowych.

Młody sim może przeżywać swoje pierwsze miłosne uniesienia.

gallery_5_46_161206.png

Nie może uprawiać bara - bara (i bardzo dobrze!), a jedynie figlować w łóżku z ukochaną osobą.  Jeśli jest bardzo ciekawy może dopytywać dorosłych o "te" zagadnienia  :P

 

Oprócz szkoły (gdzie ponownie musi przychodzić do szkoły w dobrym nastroju, odrabiać lekcje i uzyskiwać odpowiedni poziom umiejętności by poprawiać oceny) może także pracować.  Do wyboru jest 5 karier, które nie kolidują ze szkołą (sim pracuje przed albo po szkole lub w weekendy). Jeśli nastolatek osiągnie maksymalny, trzeci, poziom kariery, w dorosłym życiu rozpocznie pracę z wyższego szczebla.

gallery_5_46_158445.pnggallery_5_46_107265.pnggallery_5_46_103355.pnggallery_5_46_99604.pnggallery_5_46_123106.png

 

Zdjęcia  i tekst by Charionette


  • Thixec, Ruda i Nina14 lubią to

 441Z4t1.png

   



Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych