Skocz do zawartości

  • instagram
  • facebook

Zdjęcie

The Sims 2 Pełna kolekcja błąd z DirectX 9.0c


Najlepsza odpowiedź Caesum , 07 październik 2017 - 12:06

Widzę w tym dwie możliwości. Czy Twój laptop ma dwie karty graficzne? Jeśli tak, to w ustawieniach sterownika musisz znaleźć profil gry i ustawić, by korzystała z karty dedykowanej. Konkretów nie podam, bo mam laptopa z kartą NVIDIA.

 

Druga opcja to brak obsługi karty graficznej przez The Sims 2. Spotyka to praktycznie wszystkie nowsze karty i trzeba samodzielnie edytować pliki gry aby dodać ich obsługę. Brzmi okropnie, ale jest to dziecinnie łatwe. ;)

 

Napisałem poradnik na ten temat:

http://simsweb.pl/in...jakość-grafiki/

Przejdź do postu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Thixec

Thixec
  • 26 postów
  • Płeć:Nieważne

Napisano 07 październik 2017 - 11:21

Cześć!
Chciałem dzisiaj pograć w pełną kolekcję The Sims 2. Niestety, po włączeniu gry wyświetla mi się jedynie okno błędu.

KN3GzoJhSq69z7ehQoCIcQ.png

 

Mój system operacyjny to Windows 10 64bit. Zainstalowany najnowszy DirectX 12 oraz najnowsze sterowniki karty graficznej AMD Radeon HD7770. Próbowałem też instalować DirectX 9.0c, ale nie poskutkowało. Ktoś się spotkał z takim problemem?



#2 Caesum

Caesum
  • 504 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Warszawa

Napisano 07 październik 2017 - 12:06   Najlepsza odpowiedź

Widzę w tym dwie możliwości. Czy Twój laptop ma dwie karty graficzne? Jeśli tak, to w ustawieniach sterownika musisz znaleźć profil gry i ustawić, by korzystała z karty dedykowanej. Konkretów nie podam, bo mam laptopa z kartą NVIDIA.

 

Druga opcja to brak obsługi karty graficznej przez The Sims 2. Spotyka to praktycznie wszystkie nowsze karty i trzeba samodzielnie edytować pliki gry aby dodać ich obsługę. Brzmi okropnie, ale jest to dziecinnie łatwe. ;)

 

Napisałem poradnik na ten temat:

http://simsweb.pl/in...jakość-grafiki/


  • Thixec lubi to

#3 Thixec

Thixec
  • 26 postów
  • Płeć:Nieważne

Napisano 07 październik 2017 - 12:52

O, wielkie dzięki. Ten program załatwił sprawę :) 
Mam komputer stacjonarny. 




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych