Skocz do zawartości

  • instagram
  • facebook

Temat pomocy: Prywatne Wiadomości


Komunikator może być używany do konwersacji z innymi użytkownikami. Kliknij na swoją nazwę użytkownika po prawej stronie forum i wybierz opcję "Komunikator".


Zarządzanie konwersacjami

Wybierz jakie konwersacje mają być widoczne
Domyślnie wszystkie konwersacje są wyświetlane, lecz możesz to zmienić korzystając z wysuwanej listy na dole strony. Wybierz interesującą Cię opcję i kliknij "aktualizuj".

Usuwanie konwersacji
Aby usunąć konwersację, zaznacz pole po prawej stronie konwersacji i wybierz z listy na dole opcję "usuń".

 

Jeżeli zacząłeś konwersację, ta opcja usunie ją z twojej listy. Inni użytkownicy, którzy brali udział w konwersacji, wciąż będą mogli ją widzieć, lecz nie będą mogli odpowiadać.
 

Jeżeli nie zacząłeś konwersacji, ta opcja usunie ją z twojej listy i usunie cię z listy osób biorących w niej udział. Nie będziesz mógł zobaczyć dalszych wiadomości, ale inni uczestnicy będą mogli kontynuować rozmowę.

Zarządzanie powiadomieniami
Zobaczysz ikonę bell.png dla konwersacji, od których dostajesz powiadomienia, oraz bell_off.png dla konwersacji, od których nie dostajesz powiadomień.

Aby włączyć lub wyłączyć powiadomienia, zaznacz wybrane konwersacje i z listy na dole strony wybierz odpowiednią opcję, a następnie wciśnij przycisk "wykonaj".


Zarządzanie wiadomościami
Aby edytować lub usunąć wiadomość w konwersacji, wciśnij przycisk "comment_edit.png Edytuj" lub "comment_delete.png Usuń", umieszczony pod wiadomością. Zmiany zobaczą wszyscy uczestnicy konwersacji.


Rozpoczynanie nowej konwersacji
Aby rozpocząć nową konwersację, zacznij od wciśnięcia przycisku "nowa rozmowa". Na nowej stronie wpisz imię użytkownika w polu "odbiorca". Podczas wpisywania pokażą się propozycje odbiorców. Gdy zobaczysz interesującego cię użytkownika, kliknij na jego nazwę.

 

Możesz również dodawać innych odbiorców za pomocą pola "dodatkowi odbiorcy". Możesz do nich wysłać zaproszenie lub kopię. "Zaproszenie" pozwala wszystkim użytkownikom korzystać z jednej konwersacji, podczas gdy "kopia" wysyła oddzielną konwersację dla każdego użytkownika.

 

Następnie wpisz temat i treść wiadomości, tak jak dla nowego tematu na forum.

 

Gdy już napiszesz wiadomość, wciśnij przycisk "wyślij wiadomość" lub "zapisz", jeżeli chcesz ją wysłać później.

Odpowiadanie w konwersacji
Aby odpowiedzieć w konwersacji, wciśnij przycisk "arrow_rotate_clockwise.png odpowiedz" podczas przeglądania albo "comment_add.png cytuj" aby zacytować wiadomość. Możesz również skorzystać z opcji szybkiej odpowiedzi na dole strony.


Dodawanie użytkowników do konwersacji

Jeżeli chcesz dodać nowych użytkowników do konwersacji, wciśnij przycisk przycisk "user_add.png dodaj". Pokaże się wtedy nowe okno, gdzie możesz wpisać nazwę użytkownika. Kiedy skończysz, wciśnij "dodaj".


Raportowanie wiadomości

Jeśli chcesz raportować wiadomość moderatorowi, możesz wcisnąć przycisk "report.png zgłoś" poniżej wiadomości. Po wpisaniu i wysłaniu raportu kopia wiadomości zostanie wysłana moderatorowi. Niektórzy moderatorzy mogą dodać się do konwersacji, którą raportowałeś.


Zarządzanie folderem wiadomości
Domyślnie są trzy foldery wiadomości:

  • Nowe, które zawierają najnowsze wiadomości.
  • Moje rozmowy, które zawierają konwersacj, w których bierzesz udział.
  • Szablony, czyli wiadomości niewysłane i zapisane do późniejszego użytku.

Możesz również stworzyć własny folder.

Tworzenie nowego folderu
Aby dodać nowy folder, wciśnij przycisk "folder_add.png dodaj" poniżej listy folderów.
Wpisz nazwę folderu, po czym wciśnij przycisk "+".

Przenoszenie wiadomości

Aby przenieść wiadomość z jednego folderu do drugiego, zaznacz wiadomość, po czym wybierz folder z listy na dole strony i wciśnij przycisk "wykonaj".

Zmiana nazwy, usuwanie i czyszczenie folderu

Aby zmienić nazwę folderu, wciśnij przycisk "folder_edit.png edytuj".

Aby wyczyścić folder, wciśnij przycisk bin.png.

Aby usunąć folder, wciśnij przycisk delete.png. Opcja ta usunie również wszystkie wiadomości znajdujące się w folderze.