Skocz do zawartości

  • instagram
  • facebook

Zdjęcie

The Sims 4 kody


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Charionette

Charionette
  • 346 postów
  • Płeć:Kobieta

Napisano 12 wrzesień 2017 - 17:36

Uczciwość popłaca, wiadomo. Ale gra to nie życie i czasem przychodzi taki moment, że małe oszustwo nie zaszkodzi, ba, nawet jest potrzebne by osiągnąć zamierzony efekt ;)
The Sims 4 pozwala na ingerencję w grę za pomocą kodów wpisywanych w konsolę.
 
Jak otworzyć konsolę?
 
Aby wpisać kod na PC należy jednocześnie wcisnąć Ctrl (Cmnd na Mac), Shift i C. Pojawi się okienko, w które należy wpisywać kody.
 
med_gallery_5_10_7916.png
 
Od czego zacząć?
 
Większość kodów działa w trybie testowym. Czyli po wywołaniu konsoli należy wpisać testingcheats true. Pozwala on również na dodatkowe interakcje (podczas klikania na sima czy obiekt należy trzymać Shift), takie jak modyfikacja sima w CAS, zaspokojenie wszystkich potrzeb, zablokowanie pasków potrzeb, reset sima lub obiektu, teleportacja w dane miejsce, przyłączenie sima do rodziny czy adopcja dziecka.
Kod trzeba co jakiś czas wpisywać ponownie.
 
Lista kodów:
Help - wyświetla listę dostępnych kodów
fullscreen - włącza tryb pełnoekranowy lub go wyłącza
headlineeffects on - włącza efekty nad głowami simów
headlineeffects off - wyłącza efekty nad głowami simów
Resetsim [Imię i nazwisko] - resetuje sima
motherlode -dodaje 50 000 simoleonów do konta
rosebud - dodaje 1000 simoleonów
kaching - 1000 simoleonów do konta
FreeRealEstate on - wszystkie domki w sąsiedztwie za darmo (w podglądzie mapy)
FreeRealEstate off - wyłącza powyższą opcję
FPS on - pokazuje ilość klatek na sekundę
FPS off - wyłącza powyższą opcję
death.toggle - po wpisaniu simsy nie zginą, ponowne wpisanie wyłącza opcję
sims.modify_in_cas - włącza tryb edycji sima
sims.Spawn - dodaje do twojej rodziny losowego sima
sims.spawnsimple spawns - dodaje losowego sima bez włączania go do rodziny
stats.fill_commodities_household - wszystkie potrzeby simów w aktywnej rodzinie zostają zaspokojone
sims.remove_all_buffs - likwiduje wszystkie aktualne nastrójniki, czyli szybkie zadania, wybranego sima
sims.hard_reset - resetuje aktualnie wybranego sima, anulując wszystkie zaprogramowane czynności
aspirations.complete_current_milestone - spełnia aktualną aspirację. Używaj kilkukrotnie, aby wykonywać wszystkie kolejne
objects.consumables_infinite_toggle true - wszystkie posiłki stają się niekończące się i nie psujące
objects.consumables_infinite_toggle false - wyłącza powyższą opcję
tutorial.deactivate_tutorial_tip - usuwa dymki z podpowiedziami podczas samouczka na początku rozgrywki
households.autopay_bills - sprawia, że rachunki będą opłacane automatycznie

Przycisk Alt - pozwala umieszczać obiekty poza kratkami.

Przycisk G - likwiduje kratki w trybie budowania.

bb.enablefreebuild - odblokuje możliwość przejścia do trybu budowania na np. ukrytej parceli, w szpitalu itp.

bb.moveobjects - używając tego kodu, można łączyć obiekty (np. łóżko + zasłona do okien = łóżko z baldachimem) i dowolnie je ustawiać.

bb.ignoregameplayunlocksentitlement - odblokowuje "zablokowane" obiekty specjalne.

bb.showhiddenobjects - pokazuje ukryte obiekty z trybu testowego.

Przycisk Ctrl 9/0 - pozwala na podwyższanie i obniżanie obiektów (przy włączonym bb.moveobjects).

Przycisk Shift + ] - powiększa rozmiar zaznaczonego obiektu.

Przycisk Shift + E - pozwala na stawianie wybranego obiektu kilka razy, bez potrzeby ponownego wyboru obiektu.

modifyrelationship [imię i nazwisko dwóch Simów oraz liczba] friendship_main - Zwiększa lub zmniejsza pasek przyjaźni. Wpisujemy - modifyrelationship, imię i nazwisko jednego Sima, drugiego Sima, liczbę od 1 do 100 oraz friendship_main. Jeśli chcemy obniżyć pasek, wpisujemy liczbę od -1 do -100.

modifyrelationship [imię i nazwisko dwóch Simów oraz liczba] romance_main - Zwiększa lub zmniejsza pasek miłości. Wpisujemy - modifyrelationship, imię i nazwisko jednego Sima, drugiego Sima, liczbę od 1 do 100 oraz romance_main. Jeśli chcemy obniżyć pasek, wpisujemy liczbę od -1 do -100.

stats.set_skill_level [nazwa_umiejętności>] 1-10 - ustala poziom danej umiejętności, wpisywać należy bez znaków zamknięcia "[" i "]".
 
stats.set_skill_level Major_Bartending (1-10) - miksologia

stats.set_skill_level Major_Charisma (1-10) - charyzma

stats.set_skill_level Major_Comedy (1-10) - umiejętności komediowe

stats.set_skill_level Major_Fishing (1-10) - wędkarstwo

stats.set_skill_level Major_Gardening (1-10) - ogrodnictwo

stats.set_skill_level Major_GourmetCooking (1-10) - wykwintne gotowanie

stats.set_skill_level Major_Guitar (1-10) - gitara

stats.set_skill_level Major_Handiness (1-10) - majsterkowanie

stats.set_skill_level Major_HomestyleCooking (1-10) - gotowanie

stats.set_skill_level Major_Logic (1-10) - logika

stats.set_skill_level Major_Mischief (1-10) - złośliwość

stats.set_skill_level Major_Painting (1-10) - malowanie

stats.set_skill_level Major_Piano (1-10) - pianino

stats.set_skill_level Major_Programming (1-10) - programowanie

stats.set_skill_level Major_Reaping (1-10) - koszenie

stats.set_skill_level Major_RocketScience (1-10) - nauki kosmiczne

stats.set_skill_level Major_VideoGaming (1-10) - granie w gry wideo

stats.set_skill_level Major_Violin (1-10) - skrzypce

stats.set_skill_level Major_Writing (1-10) - umiejętności literackie

stats.set_skill_level Skill_Fitness (1-10) - sprawność fizyczna

stats.set_skill_level Skill_Child_Creativity (1-10) - kreatywne (dotyczy tylko dzieci)

stats.set_skill_level Skill_Child_Mental (1-10) - umysłowe (dotyczy tylko dzieci)

stats.set_skill_level Skill_Child_Motor (1-10) - motoryczne (dotyczy tylko dzieci)

stats.set_skill_level Skill_Child_Social (1-10) - społeczne (dotyczy tylko dzieci)

stats.set_skill_level statistic_skill_toddler_Communication (1-5) - komunikacja (dotyczy tylko małych dzieci)

stats.set_skill_level statistic_skill_toddler_Imagination (1-5) - wyobraźnia (dotyczy tylko małych dzieci)

stats.set_skill_level statistic_skill_toddler_Movement (1-5) - poruszanie się (dotyczy tylko małych dzieci)

stats.set_skill_level statistic_skill_toddler_Potty (1-3) - korzystanie z nocnika (dotyczy tylko małych dzieci)

stats.set_skill_level statistic_skill_toddler_Thinking (1-5) - myślenie (dotyczy tylko małych dzieci)

 

 

Sims.add_buff EnergizedHigh - dodaje nastrójnik Pobudzony

sims.add_buff e_buff_energized -  dodaje nastrójnik Pobudzony (na 12 godzin)

Sims.add_buff ConfidentHigh - dodaje nastrójnik Pewny Siebie

sims.add_buff e_buff_confident -  dodaje nastrójnik Pewny Siebie (na 12 godzin)

Sims.add_buff FlirtyHigh - dodaje nastrójnik Flirciarski

sims.add_buff e_buff_flirty - dodaje nastrójnik Flirciarski (na 12 godzin)

Sims.add_buff InspiredHigh Dodaje nastrójnik Zainspirowany

sims.add_buff e_buff_inspired Dodaje nastrójnik Zainspirowany (na 12 godzin)

Sims.add_buff FocusedHigh Dodaje nastrójnik Skupiony

sims.add_buff e_buff_focused Dodaje nastrójnik Skupiony (na 12 godzin)

Sims.add_buff PlayfulHigh Dodaje nastrójnik Rozbawiony

sims.add_buff e_buff_playful Dodaje nastrójnik Rozbawiony (na 12 godzin)

Sims.add_buff SadHigh Dodaje nastrójnik Smutny

sims.add_buff e_buff_sad Dodaje nastrójnik Smutny (na 12 godzin)

sims.add_buff feelingangry

Sims.add_buff Social_Angry

sims.add_buff unfaithful Dodaje nastrójnik Rozgniewany

sims.add_buff e_buff_angry Dodaje nastrójnik Rozgniewany (na 12 godzin)

Sims.add_buff Social_Happy Dodaje nastrójnik Szczęśliwy

sims.add_buff e_buff_happy Dodaje nastrójnik Szczęśliwy (na 12 godzin)

sims.add_buff e_buff_uncomfortable Dodaje nastrójnik Nieswój (na 12 godzin)

sims.add_buff e_buff_embarrassed Dodaje nastrójnik Zawstydzony (na 12 godzin)

sims.add_buff social_bored Dodaje nastrójnik Znudzony

sims.add_buff e_buff_bored Dodaje nastrójnik Znudzony (na 12 godzin)

sims.add_buff Buff_Motives_Fun_desperate Dodaje nastrójnik Spięty

sims.add_buff buff_Tense Dodaje nastrójnik Spięty (na 20 dni)

sims.add_buff buff_death_electrocution_warning daje Simowi nastrójnik, taki sam jaki dostaje się przy pierwszej nieudanej próbie naprawienia czegoś.

sims.add_buff buff_Mortified dodaje Simowi nastrójnik, który powoduje śmierć ze wstydu.

sims.add_buff buff_Enraged dodaje nastrójnik, który powoduje śmierć z gniewu (zawał).

sims.add_buff buff_Hysterical daje nastrójnik "Histeria", który powoduje śmierć ze śmiechu.

sims.add_buff hunger_Starving"daje Simowi nastrójnik "wygłodzony", który po 24 simowych godzinach powoduje śmierć z głodu.

 

 

 

careers.remove_career [nazwa kariery] - porzucenie pracy.

careers.promote [nazwa kariery] - awans o jedno stanowisko.

careers.demote [nazwa kariery] - degradacja o jedno stanowisko.

careers.add_career [nazwa kariery] - daje Simowi wybrany zawód.

Przykład: careers.add_career TechGuru.

 

W miejscu [nazwa kariery] wpisz:

 

Astronaut (Astronauta)

Athletic (Sportowa)

Business (Biznes)

Criminal (Przestępca)

Culinary (Gastronomia)

Entertainer (Rozrywka)

Painter (Malarz)

Secretagent (Tajny agent)

TechGuru (Guru techniki)

Writer (Pisarz)

Gradeschool (Podstawówka)

Highschool (Liceum)

Teen_Babysitter (opiekun do dziecka) (dotyczy tylko nastolatków)

Teen_Barista (barista) (dotyczy tylko nastolatków)

Teen_FastFood (pracownik fast foodu) (dotyczy tylko nastolatków)

Teen_Manual (pracownik fizyczny) (dotyczy tylko nastolatków)

Teen_Retail (pracownik sklepu) (dotyczy tylko nastolatków)

 
Źródło: eurogamer.pl
sims.wikia.com

 2nwch5L.png

I'm alone...

   



Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych