Skocz do zawartości

  • instagram
  • facebook

Zdjęcie

Kopia zapasowa gry, reset otoczeń i co NAJPIERW zrobić, gdy gra się nie uruchamia

reset save otoczenia gra się nie włącza gra nie działa Maxis kopia zapasowa

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Liv

Liv
  • 18 postów
  • Płeć:Kobieta

Napisano 27 sierpień 2016 - 08:34

Poradnik przeznaczony jest dla osób, które:
  • nie wiedzą/są ciekawe, za co odpowiadają poszczególne pliki/foldery w EA Games,
  • mają dylemat, co powinno się znaleźć w kopii zapasowej ich gry,
  • chcą od nowa zacząć grać w oryginalnych otoczeniach (Miłowo, Dziwnowo itd.),
  • mają problem z nieuruchamiającą się grą i mają dodatki z neta.

 

Mowa tu o folderze EA Games z folderu Dokumenty.

 

  • Cameras – ustawienia wszystkich kamer w grze (m.in. tej, którą posługujemy się podczas normalnej gry a także tej z trybu kamerzysty [TAB])
  • Collections – pliki zawierające np. kolekcje mebli.
  • Config – konfiguracja gry, czyli to wszystko, co ustawiamy w opcjach.
  • Downloads – zawartośc zmodyfikowana aka dodatki z neta.
  • LockedBins – dodatkowe elementy z gry, które możemy odblokować w czasie rozgrywki. Taką możliwość daje nam dodatek Zwierzaki.
  • Logs – jeśli w grze pojawiają się błędy, raporty o nich zbierane są w tym folderze.
  • Lot Catalog – domki ze skrzyni domów.
  • Movies – nakręcone za pomocą klawisza [v] filmy.
  • Music – jeśli chcemy mieć własną muzykę w grze (żeby leciała np. z simowego radia), wklejamy ją tutaj.
  • Neighborhoods – wszystkie otoczenia, które widzimy po załadowaniu się gry.
  • Packaged Lots – spakowane w grze domki.
  • Paintings – obrazki, które sim z odpowiednio wysokim poziomem kreatywności może namalować (jeśli wybierze na sztaludze opcję „własny obrazek”).
  • PetBrees – gotowe rasy zwierząt, które możemy wykorzystać tworząc zwierzaka.
  • PetCoats – kolory sierści zwierząt.
  • SavedSims – stworzone w Warsztacie simy a także nasze własne ciuszki wcześniej zaimportowane do gry.
  • SC4Terrains – gotowe mapy, dzięki którym możemy stworzyć własne otoczenia.
  • Storytelling – kilka zdjęć tam jest naszych, a reszta to zbiórka zdjęć z Miłowa, Dziwnowa, Werony i najprawdopodobniej zamieszkanych otoczeń, które ostatecznie nie pojawiły się w grze (np. Sedona).
  • Teleport – tutaj najpierw instalują się ściągnięte parcele i jeśli wszystko działa dobrze, są tam tylko do momentu załadowania gry.
  • Thumbnails – miniaturki rzeczy z trybu kupowania, budowania, tworzenia sima oraz warsztatu, dzięki który wiadomo, co wybieramy.
  • Pliki Accessory, cigen, ContentRegistry, groups – swego rodzaju bazy danych gry.Wszystkie możecie usunąć (odtworzą się przy kolejnym uruchomieniu) ALE to właśnie plik Groups należy wywalić w pierwszej kolejności, jeśli nie ładuje się gra. Można też załatwić go w ten sposób: http://sugahsplace.f...oups-cache-file

 

Na reset są 3 sposoby:
  1. Reinstalka gry i „pierwsze uruchomienie” – folder EA Games się odtworzy, wszystko będziecie mieć nowe.
  2. Usunięcie go/przeniesienie w inne miejsce, np. na pulpit. Gra powinna przy uruchomieniu utworzyć sobie nowy.
  3. Jeśli chcecie TYLKO zresetować eaxisowe otoczenia, ale graliście w nich już wcześniej – na dysku twardym są ich kopie, które wystarczy wstawić w miejsce tych waszych. 

    Wyjaśnię to na przykładzie Miłowa. 
    Z folderu Neighborhoods z Dokumentów usuwacie (lub przenosicie w bezpieczne miejsce) folder N001. Następnie idziecie do folderu instalacji gry [Program Files/EA Games/The Sims 2/TSData/Res/UserData/Neighborhoods], stamtąd kopiujecie folder N001 i wklejacie do Neighborhoods z Dokumentów.
    Przy plikach gry z Program Files nie radzę majstrować – wycinać, zamieniać itd.

 

Źródła:

http://www.digitalpe...hp?topic=4645.0

Moja głowa ;p

 


  • Diana, Paździoch Menda Złośliwa, El Bastardo i 2 innych osób lubią to


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych