Skocz do zawartości

  • instagram
  • facebook

Zdjęcie

Regulamin forum

Regulamin SimsWeb zasady zakazy kary

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Libby

Libby
  • 303 postów
  • Płeć:Kobieta

Napisano 02 kwiecień 2016 - 22:27

1_logo.png

Zasady i reguły korzystania z forum SimsWeb.PL

 
Regulamin przedstawiony poniżej to zbiór zasad obowiązujących na forum, czyli wszystkie nakazy, zakazy, przywileje itp.
Prosimy wszystkich użytkowników o zapoznanie się z tym regulaminem, aby uniknąć niepotrzebnych problemów, które wynikają z jego nieznajomości.
Wszelkie wątpliwości dotyczące tego zbioru zasad prosimy kierować do któregoś z administratorów.
Administracja zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w regulaminie.

  • Rejestracja na forum jest bezpłatna i jednoznaczna z zaakceptowaniem postanowień niniejszego regulaminu.
  • Rejestrując się na forum, użytkownik wyraża zgodę na gromadzenie, przetwarzanie i wykorzystywanie podanych w formularzach danych teraz i w przyszłości, zgodnie z polskim prawem, w szczególności Ustawą o "Ochronie Danych Osobowych" z dnia 29.08.1997 r.
  • Rejestracja użytkownika polega na podaniu nicka, hasła dostępu do konta oraz adresu e-mail w formularzu rejestracyjnym.
  • Administratorzy zastrzegają sobie prawo do odrzucenia formularza wpisu użytkownika bez podania przyczyny i konieczności informowania o tym fakcie użytkownika.
  • Zarejestrowany użytkownik ma możliwość dokonywania edycji swoich danych.
  • Rejestrując się na SimsWeb.pl oraz przekazując i prezentując na łamach forum materiały, komentarze, wypowiedzi zawierające wizerunek Użytkownika, użytkownik wyraża zgodę na ich nieodpłatne rozpowszechnianie i publiczne udostępnianie przez administratorów forum obok nicka użytkownika.
  • Administratorzy nie ponoszą odpowiedzialności za szkody spowodowane nieuprawnionym dostępem osób trzecich do danych osobowych użytkowników, jeżeli nastąpiło to bez winy administratora.

Niniejsze zmiany wchodzą w życie z chwilą ogłoszenia na forum publicznym.
 
Załoga:
 
Chcielibyśmy, abyście wszyscy byli zadowoleni, dlatego poniżej zamieszczamy listę osób, do których możecie się zwracać o pomoc w razie trudności z forum:

  • Libby
  • Rainbow
  • Charionette
  • Kędziorek
  • Caesum

W naprawdę pilnych sprawach pisz w pierwszej kolejności do osób, których nicki są widoczne na dole forum w Aktywnych użytkownikach.
 
I. Zasady ogólne:

  • Forum jest dla każdej osoby mającej co najmniej 12 lat.
  • Użytkownik powinien dostosowywać się do zaleceń administratora/moderatora.
  • Administratorzy i moderatorzy mają prawo ingerować, jeżeli na profilach użytkowników (w statusach) pojawią się kłótnie, wulgaryzmy etc.
  • Zakazane jest używanie treści wulgarnych i publikowanie wszelakich treści niemoralnych lub kojarzących się jednoznacznie z erotyką.
  • Na forum zabronione są wszelkie treści wulgarne lub o zabarwieniu erotycznym. Nie dotyczy to tylko opowiadań i filmów.
  • Jeżeli jesteś autorem opowiadania lub filmu i treści wulgarne lub erotyczne są koniecznym środkiem wyrazu artystycznego, możesz zawrzeć w nich takowe treści, spełniwszy następujące warunki:
    - w nazwie tematu umieścić (wielkimi literami): "OD 18 LAT!"
    - w pierwszym poście, na samej górze, wielkimi literami, w kolorze czerwonym umieścić: "TREŚCI TYLKO DLA OSÓB OD 18 LAT - WCHODZISZ NA WŁASNĄ ODPOWIEDZIALNOŚĆ. JEŚLI NIE MASZ 18 LAT BĄDŹ NIE CHCESZ ICH OGLĄDAĆ, WYJDŹ Z TEMATU!".
    Opowiadania i filmy, które nie spełnią tego warunku, będą traktowane normalnie i z odpowiednimi konsekwencjami.
  • Zabronione jest obrażanie kogokolwiek ze względu na wiek, płeć, orientację seksualną, wyznanie itd.
  • Osoby odpowiedzialne za prawidłowe funkcjonowanie forum, tj. administratorzy i moderatorzy, mają prawo usuwać/zmieniać treści niezgodne z regulaminem. Jeśli uważasz, że Twój temat/post został niesłusznie zmieniony/skasowany, napisz PW do administratora/moderatora z prośbą o wyjaśnienie.
  • Każdemu użytkownikowi może zostać zablokowany dostęp do Forum. Zostanie wtedy powiadomiony o przyczynie.
  • Nie hotlinkujemy, czyli nie wklejamy zdjęć bezpośrednio z cudzych kont, stron i serwerów. Zamieszczane na forum zdjęcia muszą znajdować się w galerii SimsWeb lub zewnętrznym hostingu zdjęć(np. imgur).
  • Na forum występuje CAŁKOWITY zakaz reklamowania innych stron internetowych bądź prac konkursowych (np. z kryterium zdobytych głosów) bez uprzedniego kontaktu z administracją.

II. Konta/nicki:

  • Użytkownik ma prawo do założenia jednego konta na forum.
  • W przypadku rodziny/kolegów korzystających z tego samego komputera należy zgłosić taką sytuację do administratora/moderatora.
  • Użytkownik, który już posiada kilka kont, musi napisać w PW do administratora nazwy kont, jakie posiada. Musi również zaznaczyć konto, z którego będzie korzystał, a jakie administrator ma usunąć.
  • W przypadku niepowiadomienia administratora o posiadaniu kilku kont dany użytkownik zostanie zbanowany do odwołania.
  • Konta użytkowników nie są usuwane na życzenie.
  • Zabrania się nicków, które są nieczytelne i niemożliwe do wyszukania bez kopiowania (np.波蘭,Полша).
  • W celu zmiany swojego nicka należy wejść w swój profil, kliknąć „Edytuj profil” a następnie wejść w zakładkę „Nazwa wyświetlana” i w tym miejscu zmienić aktualny nick. Użytkownik może zmienić nick raz na rok.

III. Postowanie:

  • Zanim założysz jakiś temat lub napiszesz posta, sprawdź, czy taki bądź podobny treścią już nie istnieje.
  • Każdy temat dopasowuj do działu na Forum. Jeżeli nie pasuje do żadnego, to załóż go w „OffTopic”.
  • Zabrania się pisania dwóch i więcej postów pod rząd w odstępie mniejszym niż 5 dni. Nie dotyczy to autorów tematów, pod warunkiem że post wnosi coś nowego do tematu(np. pokazuje nową zawartość).
  • Nie można zbaczać z tematu dyskusji. Jeżeli chcesz się dowiedzieć o czymś innym – załóż nowy temat.
  • Pisząc odpowiedź, nie pisz tekstów typu: "Zgadzam się", "Też tak myślę". Nie powtarzaj rozwiązań problemu, które już zostały napisane. Odpowiadając, podaj argumenty, przedstaw dowód, który poprze Twoją wypowiedź na dany temat. Możesz również polubić post, który Ci się podoba.
  • Staraj się nie pisać w tematach, które Cię nie interesują lub jeśli nie masz pojęcia o danej rzeczy. Prosimy o niepisanie postów typu "Nie interesuje mnie ten temat" czy też "Nie mam pojęcia, o czym mówisz".
  • Jeśli zauważyłeś, że powstał temat, który już ISTNIEJE, nie pisz "zaraz ten temat zostanie zamknięty", "taki temat już był", albo "użyj wyszukiwarki". Jeżeli znasz tematy z podobnym problemem, podaj linki w poście lub zacytuj rozwiązanie.
  • Pirackie wersje gry nie są wspierane na forum.
  • Zabrania się cytowania postów z obrazkami. W przypadku, jeśli cytujesz post zawierający obrazki (znaczniki IMG), usuń je przed wysłaniem odpowiedzi.
    Uzasadnienie: duża ilość zdjęć na stronie może skutecznie utrudnić przeglądanie tematów użytkownikom z wolniejszym internetem.
    Ta zasada nie dotyczy działu "Dodatki z sieci".
  • Jeśli administrator/moderator zauważy osobę, która celowo nabija posty, ma prawo do ukarania użytkownika.

IV. Sygnatury:

  • Pamiętaj, aby nie umieszczać sygnatury przeszkadzającej w wygodnym przeglądaniu forum i staraj się, aby była ona jak najkrótsza.
  • Publikowanie linków do treści niezgodnych z regulaminem jest zabronione.
  • Sygnatury niezgodne z regulaminem będą kasowane bez ostrzeżenia.

V. Shoutbox:

  • Na shoutboxie powinna być miła i przyjacielska atmosfera.
  • Shoutbox jest dla każdego, dlatego wszelkie próby zagarnięcia go wyłącznie dla siebie będą karane.
  • Jeżeli ktoś ma jakiś problem/pytanie, należy mu na nie odpowiedzieć, ewentualnie odesłać do tematu z odpowiedzią.
  • Zabrania się pisania dużej liczby shoutów w krótkim odstępie czasowym, tzw. flooding, czy spaming.
  • Administracja zastrzega sobie prawo do wykluczenia użytkownika z shoutboxa, jeżeli uzna, iż narusza on spokój lub uniemożliwia bądź utrudnia korzystanie z shoutboxa innym użytkownikom.

VI. Konsekwencje:

  • Każdy użytkownik, który nie będzie się stosował do regulaminu i zaleceń administratorów/moderatorów, poniesie odpowiednie konsekwencje.
  • Administratorzy/Moderatorzy mają prawo do ukarania użytkownika nawet, jeśli nie złamał żadnego z punktów regulaminu, jednak jego zachowanie przeszkadza w jakiś sposób sprawnemu działaniu naszej społeczności.
  • Otrzymawszy bana, nie staraj się go omijać tworząc następne konta. Ban jest po to, by wykluczyć danego użytkownika ze społeczności na pewien okres, dlatego należy go przeczekać.
  • Jeśli użytkownik zostanie zbanowany pięciokrotnie, to następny (szósty) ban będzie banem permanentnym.

Życzymy miłego korzystania z SimsWeb.PL!


  • Joan, kontrowersyjna kaczuszka i Nina14 lubią to

    ~... elevator's not worthy.


#2 Caesum

Caesum
  • 514 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Warszawa

Napisano 06 lipiec 2017 - 15:50

Nastąpiły zmiany w regulaminie. Większość z nich jest głównie kosmetyczna, ale nastąpiły zmiany w związku z reklamowaniem innych stron. Ponadto dopisałem informację o zewnętrznych hostingach zdjęć oraz nieco rozluźniłem wcześniej dość rygorystyczny punkt o pisaniu postów. :)





Również z jednym lub większą liczbą słów kluczowych: Regulamin, SimsWeb, zasady, zakazy, kary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych