Skocz do zawartości

• instagram
  • facebook

Zdjęcie

Mery się nudzi

fałsz

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
12 odpowiedzi w tym temacie

#1 Meryam

Meryam

• 252 postów

Napisano 30 sierpień 2016 - 23:08

Dzień dobry wieczór, przychodzę z plikami audio słabej jakości, nagranymi pralką, gdzie psuję swoje struny głosowe udając, że potrafię śpiewać xD ENDŻOJ.

Halsey - Control

• Joan lubi to

tumblr_obe422ZBaX1v894w0o1_1280.png

#2 Joan

Joan
  • 109 postów

Napisano 01 wrzesień 2016 - 21:31

Nie ma komentarzy? Ok, będę pierwsza :D

Ogólnie wchodząc w twój temat od razu przypomniało mi się jak nagrywałaś wcześniej covery i jak mówiłam Ci, że kupię Ci mikrofon na urodziny, nie wiem czy pamiętasz xD 

Fajnie, że wstawiłaś Halsey, lubię jej piosenki. Control jest super, chociaż moją ulubioną jest Trouble. Co do samego nagrania to kompletnie się nie znam na śpiewaniu i sama brzmię jak zarzynany koń, ale idę za ciosem kierując się zasadą nie znam się, ale się wypowiem xD W porównaniu do poprzednich piosenek słychać poprawę, nie wiem czy uczęszczasz na lekcje śpiewu, czy sama ćwiczysz w domu ale słychać, że COŚ się zmieniło. Ofc na lepsze. Szkoda tylko, że słaby sprzęt nadal psuje Ci jakość (chociaż i ona się poprawiła). Mam nadzieję, że kiedyś jednak dostaniesz ten mikrofon! Aha, no i fajnie że nie bełkoczesz tylko da się wszystko zrozumieć, jest wyraźnie i słychać, że to język angielski a nie jakas makarena. >D

Jedno, ale: na końcu głos Ci się załamał, gdzieś w 3:20.

Podsumowując - miło się slucha, masz ładny głos i brzmi to fajnie, tylko ta głupia jakość. Chociaż i ją da się przeżyć. :P Czekam na więcej.

• Meryam lubi to

eHYQcw7.png

#3 Meryam

Meryam

• 252 postów

Napisano 02 wrzesień 2016 - 18:42

Nie ma komentarzy? Ok, będę pierwsza :D

Ogólnie wchodząc w twój temat od razu przypomniało mi się jak nagrywałaś wcześniej covery i jak mówiłam Ci, że kupię Ci mikrofon na urodziny, nie wiem czy pamiętasz xD